Nu är våren här

Import_024

Nu är det klart med de förändringar som har blivit efter Kerstins flytt. Agneta Andrén besätter platsen i Valberedningen, Birgitta Karlsson går in i beredningen för Samhällsdialog. Då kommunen har bestämt att ordinarie och ersättare i Krisledningsnämd och Myndighetsnämd måste vara ledamot eller ersättare i Kommunstyrelsen, blev följden att det var bara Ove som kunde bli aktuell.

Årsmöte

Tisdagen den 130312 klockan 18 00 på Café Corner i Munkedal, sedvanliga årsmötesförhandlingar, Förtäring och underhållning Med Fredrik Almqvist. Alla sympatisörer är välkomna.

Så blev årsmötet. Efter sedvanliga årsmötesförhandlingar blev det underhållning med Fredrik Almqvist på piano och sång. Det blev många av de gamla godingarna som tex As time Goes by med flera. Café Corners jättegoda smörgåstårta smakade bra till den politiska diskussion som följde. Tack för ett bra möte Kamrater.

Caf_Corner

Fullmäktige på webben.

Fullmäktigemötet 130228 sänds på webben. Så här gör du. Gå in på Munkedals kommuns hemsida, där finns en länk eller klicka på länken här under.